četrtek, 25. april 2019

Niste mi všeč!


Morda sem purist. Morda nisem v koraku s časom. Ali pa sem samo zategnjen klasik.

Zadnjič sem na moj mail dobil oglas, da se prodajajo električna kolesa. Ker je kolesarstvo moja priljubljena tematika, vem, da so električna kolesa že nekaj časa na sceni. Električna treking kolesa so primerna za užitkarje, ki se vsake toliko usedejo na kolo in se gredo malo peljat. Električna mesta kolesa so primerna za vse, ki živijo v mestu in se peljejo v službo s kolesom in se nočejo spotiti do delovnega mesta. Potem so tu še gorska električna kolesa, ki so res primerna za strme klance. Na koncu pa so se proizvajalci odločili, da postavijo električni motor še v specialko. V cestno specialko!

Gledam malce specifikacije, ko se mi oči ustavijo na teži kolesa. Tehtajo od 12 kg (dražji) do 18 kg (cenejši). Tu bi se dalo debatirati o titanovih vijakih in lahkih karbonskih dodatkih.
Večinoma jih motor požene do 25 km/h. Nikjer ne najdem podatka o dometu, a se v to tudi nisem preveč poglabljal.
Oprema je različna, a vstopni model, ki bi brez elektro motorja stal cca. 800 eur, z motorjem stane cca. 3200 eur.

Električno cestno kolo


Cestno kolo je namenjeno nabiranju kilometrov in višincev, ob tem dobimo splošno vzdržljivost, močne noge in fit telo.

Še primer; za rezultat za maratona Franja so upoštevana samo klasična cestna kolesa. O električnih nič ne piše. Še.

Še vedno ostajam purist.

Ni komentarjev:

Objavite komentar